Cristin-person-ID: 10680
Person

Ann-Cathrin Faldet

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet

Resultater Resultater

Teachers’ Experience of Violence in School: A Systematic Review .

Knudsmoen, Hege; Faldet, Ann-Cathrin. 2021, NERA konferanse. HINN, OSLOMETVitenskapelig foredrag

Understandings of ‘Learning Barriers’ in International Research: A Systematic Review.

Faldet, Ann-Cathrin; Iversen, Jonas Yassin; Skrefsrud, Thor Andre; Somby, Hege Merete. 2021, NERA 2021. HINNVitenskapelig foredrag

Exploring the pedagogical potential of virtual reality simulations for pre-service teachers from a Vygotskyan perspective.

Faldet, Ann-Cathrin; Skrefsrud, Thor Andre; Somby, Hege Merete. 2021, Digital Culture and Education. HINNVitenskapelig artikkel

STUDENTS ARTICULATION ABOUT PARTICIPATION IN MATHEMATICS.

Faldet, Ann-Cathrin. 2021, ISCAR Congress 2020/2021. HINNVitenskapelig foredrag

Valuing vulnerable children's voices in educational research.  .

Faldet, Ann-Cathrin; Nes, Kari. 2021, International Journal of Inclusive Education. HINNVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 40 | Neste | Siste »