Cristin-person-ID: 1184759
Person

Pamela Marie Waaler

  • Stilling:
    Stipendiat
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

Kontaktinformasjon

Resultater Resultater

Omsorgs – og Endringsmodellen (OEM): En DBT-informert miljøterapeutisk tilnærming i barnevernsinstitusjoner Teori og forskning.

Espenes, Kristin; Tørmoen, Anita Johanna; Keles, Serap; Kjøbli, John; Helland, Siri Saugestad; Waaler, Pamela Marie. 2023, Undervisning på Høgskulen på Vestlandet. NTNU, UIO, RBUP, UISFaglig foredrag

Emosjonsregulering blant ungdom i barnevernet – funn fra en metaanalyse og en implementeringsstudie av en institusjonstilpasset DBT-informert modell i barnevernsinstitusjoner.

Espenes, Kristin; Waaler, Pamela Marie; Keles, Serap; Helland, Siri Saugestad; Schmidt, Henry; Kjøbli, John; Tørmoen, Anita Johanna. 2022, 7. nasjonale konferanse om Dialektisk atferdsterapi. UIO, RBUP, UISVitenskapelig foredrag

Implementing a Residential Dialectical Behavior Therapy Informed Treatment Model to Improve Adolescent Mental Health: Feasibility, Fidelity, and Acceptability.

Espenes, Kristin; Waaler, Pamela Marie; Keles, Serap; Helland, Siri Saugestad; Schmidt, Henry; Kjøbli, John; Tørmoen, Anita Johanna. 2022, Barn- og Ungekongressen 2022. UIO, RBUP, UISPoster

Implementing a Residential Dialectical Behavior Therapy Informed Treatment Model to Improve Adolescent Mental Health: Feasibility, Fidelity, and Acceptability.

Espenes, Kristin; Waaler, Pamela Marie; Keles, Serap; Helland, Siri Saugestad; Schmidt III, Henry; Kjøbli, John; Tørmoen, Anita Johanna. 2022, Residential Treatment for Children & Youth. USA, UIO, RBUP, UISVitenskapelig artikkel

Common Practice Elements in Treatment Programs for Adolescents with Externalizing and Internalizing Problems: A Meta-Analysis.

Solheim Kvamme, Line; Keles, Serap; Nes, Ragnhild Bang; Vaskinn, Linda; Waaler, Pamela Marie; Wentzel-Larsen, Tore; Kjøbli, John. 2022, Residential Treatment for Children & Youth. BUFDIR, FHI, UIO, RBUP, UISVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »