Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
16907
Person
Torunn Aanesland Strømme
Førsteamanuensis
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Resultater
Resultater
Students’ Conceptual Sense-making of Animations and Static Visualizations of Protein Synthesis: a Sociocultural Hypothesis Explaining why Animations May Be Beneficial for Student Learning.
Strømme, Torunn Aanesland; Mork, Sonja Merethe. 2020, Research in Science Education. UIO
Vitenskapelig artikkel
Transformative Agency in Teacher Education: Fostering Professional Digital Competence .
Brevik, Lisbeth M.; Gudmundsdottir, Greta Björk; Lund, Andreas; Strømme Aanesland, Torunn. 2019, Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies. UIO
Vitenskapelig artikkel
Students’ engagement with real-time graphs in CSCL settings: scrutinizing the role of teacher support.
Ingulfsen, Line; Furberg, Anniken Larsen; Strømme Aanesland, Torunn. 2018, International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning. UIO
Vitenskapelig artikkel
Students' engagement with representations in Science.
Strømme Aanesland, Torunn; Furberg, Anniken Larsen; Knain, Erik; Ingulfsen, Line. 2018, Open seminar. UIO
Vitenskapelig foredrag
Engaging with representations in school science .
Strømme Aanesland, Torunn; Furberg, Anniken Larsen; Knain, Erik; Ingulfsen, Line. 2018, 2018 Annual International Conference - NARST. UIO
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
14
|
Neste
|
Siste »
Utmerkelser
Utmerkelser
2013 - Utmerkelse for beste posterpresentasjon på ILS' forskningssymposium 2013