Cristin-person-ID: 16923
Person

Anna Therese Steen-Utheim

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Senter for læring i profesjonsutdanning og praksis ved VID vitenskapelige høgskole
  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
  • Stilling:
    Seniorrådgiver
    ved Biblioteket og læringssenter ved Handelshøyskolen BI

Resultater Resultater

To do or not to do with feedback. A study of undergraduate students' engagement and use of feedback within a portfolio assessment design.

Steen-Utheim, Anna Therese; Hopfenbeck, Therese Nerheim. 2018, Assessment & Evaluation in Higher Education. UoO, BIVitenskapelig artikkel

Kvalitet i nettundervisning - en veileder.

Steen-Utheim, Anna Therese. 2017, BIRapport

Assessment and Learning: State of the Field Review.

Baird, Jo Anne; Hopfenbeck, Therese Nerheim; Newton, Paul; Stobart, Gordon; Steen-Utheim, Anna Therese. 2014, BIRapport

Dialogic feedback and potentialities for student learning.

Steen-Utheim, Anna Therese; Wittek, Anne Line. 2017, Learning, Culture and Social Interaction. BI, UIOVitenskapelig artikkel

A qualitative investigation of student engagement in a flipped classroom.

Steen-Utheim, Anna Therese; Foldnes, Njål. 2017, Teaching in Higher Education. BIVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »