Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
22738
Person
Sten Runar Ludvigsen
Dekan
ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet ved Universitetet i Oslo
Resultater
Resultater
Classroom dialogue and digital technologies: A scoping review.
Major, Louis; Warwick, Paul; Rasmussen, Ingvill; Ludvigsen, Sten Runar; Cook, V. 2018, Education and Information Technologies : Official Journal of the IFIP technical committee on Education. UoC, UIO
Vitenskapelig artikkel
Rising above? Implications of complexity for theories of learning.
Jacobson, Michael J.; Reimann, Peter; Kapur, Manu; Ludvigsen, Sten Runar; Vosniadou, Stella; Barab, Sasha; Nathan, Mitchell J.; Chinn, Clark. 2018, Proceedings (International Conference of the Learning Sciences). ETHZ, ASU, RTSUONJ, UIO, FLIN, SYDNEY, UoW
Vitenskapelig artikkel
Dybdelæring - historisk bakgrunn og teoretiske tilnærminger.
Landfald, Ørjan Flygt; Ludvigsen, Sten Runar. 2018, Bedre Skole. UIO
Fagartikkel
Developing understanding beyond the given knowledge and new methodologies for analyses in CSCL.
Ludvigsen, Sten Runar; Cress, Ulrike; Rose, Carolyn P.; Law, Nancy; Stahl, Gerry. 2018, International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning. DU, TUoHK, UIO, CMU, IWM
Vitenskapelig artikkel
Hvordan utvikle en skole som fostrer lærende tankesett?
Rege, Mari; Yeager, David S.; Ludvigsen, Sten Runar. 2018, Rektorsamling for alle rektorer i vgs i Rogaland og Akershus. UIO, UIS
Faglig foredrag
1
-
5
av
213
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
DiDiAC - Digitalised Dialogues Across the Curriculum: design-based interventions for developing 21st centuiry skills
Ingvill Rasmussen + 4 deltakere
Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
3 resultater
Aktivt
Learning Trajectories in Knowledge Economies (LiKE)
Monika Bærøe Nerland + 7 deltakere
Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Avsluttet
1
-
2
av
2
Utmerkelser
Utmerkelser
2007 - European CSCL Award for Excellence in CSCL Research