Cristin-person-ID: 2983
Person

Aktiv cristin-person Jon Helge Sætre

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Norges musikkhøgskole
  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett ved Høgskulen på Vestlandet

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Musikkpedagogikk • Fagdidaktikk • Musikkvitenskap

Emneord

Kreativitet • Elevvurdering • Klasseromsforskning • Lærerutdanningsforskning • Kunstnerisk utviklingsarbeid

Kontaktinformasjon

Sted
Institute of Education, University of London EAS Music (European Association for Music in Schools)

Resultater Resultater

Who are the music student teachers in Norwegian generalist teacher education? A cross-sectional survey.

Nysæther, Eyolf Thovsen; Christophersen, Catharina Renate; Sætre, Jon Helge. 2021, Nordic Research in Music Education. NMH, HVLVitenskapelig artikkel

Work Integrated Learning in the Music Academy.

Phillips, Keith; Sætre, Jon Helge; Habron, John. 2021, The International Conference on Music Perception and Cognition (ICMPC ESCOM 2021). RNCM, NMHVitenskapelig foredrag

Mestere, metoder og medier: Studier av undervisnings- og læringsformer i høyere musikkutdanning.

Sætre, Jon Helge. 2021, Kurs i høgskolepedagogikk. NMHVitenskapelig foredrag

Learning and personal epistemologies among students in three work placement settings.

Hole, Torstein Nielsen; Velle, Gaute; Helleve, Ingrid; Ulvik, Marit; Sætre, Jon Helge; Brøske , Brit Ågot; Raaheim, Arild. 2021, Education Inquiry. NORCE, NMH, UIB, HVL, DIKUVitenskapelig artikkel

The researching artist.

Sveidahl, Henrik; Sætre, Jon Helge. 2021, European Platform for Artistic Research in Music EPARM 2021. RMK, NMHVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 216 | Neste | Siste »