Cristin-person-ID: 325554
Person

Ove Oklevik

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for økonomi og administrasjon ved Høgskulen på Vestlandet

Resultater Resultater

Time to retire the concept of brand personality? Extending the critique and introducing a New framework.

Oklevik, Ove; Supphellen, Magne; Mæhle, Natalia. 2019, Journal of Consumer Behaviour. NHH, HVLVitenskapelig artikkel

Motiver for å delta i eventer: betydningen av deltakernes rolle.

Pedersen, Per Egil; Nysveen, Herbjørn; Oklevik, Ove. 2019, Universitetsforlaget. USN, NHH, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Tourism Investment Gaps in Poland.

Zarebski, Patrycjusz; Kwiatkowski, Gregory; Malchrowicz-Mo´sko, Ewa; Oklevik, Ove. 2019, Sustainability. AWFiEPwP, PK, HVLVitenskapelig artikkel

The assemblers of rural festivals: organizers, visitors and locals.

Kwiatkowski, Gregory; Oklevik, Ove; Hjalager, Anne Mette; Maristuen, Helene. 2019, European Planning Studies. UG, SDU, PK, HVLVitenskapelig artikkel

Impacts of rural festivals: Expectations among visitors and locals.

Kwiatkowski, Gregory; Oklevik, Ove; Maristuen, Helene. 2019, International Conference on Enterprise Systems, Accounting and Logistics. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 77 | Neste | Siste »