Cristin-person-ID: 328233
Person

Aktiv cristin-person Bård Tronvoll

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for reiseliv, opplevelsesnæringer og markedsføring ved Høgskolen i Innlandet
  • Stilling:
    1013 professor
    ved Institutt for reiseliv og nordlige studier ved UiT Norges arktiske universitet

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Bedriftsøkonomi

Emneord

Markedsføring • Serviceledelse • Tjenesteyting • Tjenestekvalitet • Serviceinnovasjon

Kontaktinformasjon

Sted
CTF - Karlstad University, Sweden

Resultater Resultater

The Palgrave Handbook of Service Management.

Edvardsson, Bo Åke; Tronvoll, Bård. 2022, Palgrave Macmillan. HINN, KAUVitenskapelig antologi/Konferanseserie

Customer experiences in crisis situations: An agency-structure perspective.

Tronvoll, Bård; Edvardsson, Bo Åke. 2022, Marketing Theory. HINN, KAUVitenskapelig artikkel

How do actors coordinate for value creation? A signaling and screening perspective on resource integration.

Dehling, Sebastian; Edvardsson, Bo Åke; Tronvoll, Bård. 2022, Journal of Services Marketing. HINN, KAUVitenskapelig artikkel

Tensions in digital servitization through paradox lens.

Toth, Zsofia; Sklyar, Alexey; Kowalkowski, Christian; Sörhammar, David; Tronvoll, Bård; Wirths, Oliver. 2022, Industrial Marketing Management. HINN, SU, UzK, LIU, HANKEN, UoD, KAUVitenskapelig artikkel

Money for nothing: The impact of compensation on customers’ bad-mouthing in service recovery encounters. .

Arsenovic, Jasenko; Edvardsson, Bo Åke; Otterbring, Anders Emil Tobias; Tronvoll, Bård. 2022, Marketing letters. HINN, UIA, KAU, ITALIA, SVERIGEVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 203 | Neste | Siste »

Utmerkelser

  • 2012 - Highly Commended Award presented to Bård Tronvoll by Emerald for the paper “Paradigms in Service Research” in Journal of Service Management, Vol. 22, No 5, 2011.
  • 2012 - Highly Commended Award presented to Bård Tronvoll by Emerald for the paper “Complex Service Recovery Processes: How to Avoid Triple Deviation” in Managing Service Quality, Vol. 21, No. 4, 2011
  • 2012 - Prisen for fremragende markedsføringspublisering tildelt på Johan Arndts Markedsføringskonferanse på BI
  • 2011 - Best Paper Award på konferansen: Cambridge Service Week for artikkelen:Tronvoll, Bård and Bo Edvardsson (2011) The components of a Complex Service System