Cristin-person-ID: 328287
Person

Thor Ola Engen

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet

Resultater Resultater

Memory in action – thinking in action. Lev S. Vygotsky and Donald Schön compared.

Engen, Thor Ola. 2018, XIX L.S. Vygotsky International Readings «L.S. Vygotsky’s method in modern social practices». HINNFaglig foredrag

How metacognition and (reading) strategies develop according to Vygotsky.

Engen, Thor Ola. 2018, Problemy Wczesnej Edukacji. HINNVitenskapelig artikkel

Vygotsky's theory of play in a tacit knowledge perspective.

Engen, Thor Ola. 2018, HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Metacognition and reading strategies in a Vygotskyan perspective.

Engen, Thor Ola. 2018, Re-discovering Vygotsky. Socio-historical-cultural approach to development and education. Reconstruction and historical-methodological tropes. HINNVitenskapelig foredrag

Leseforståelse, motivasjon og emosjonell støtte - et utforskende blikk på minoritetselevers skoleprestasjoner.

Engen, Thor Ola. 2018, Fagbokforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 356 | Neste | Siste »