Cristin-person-ID: 328298
Person

Thomas Nordahl

  • Stilling:
    Professor
    ved Senter for praksisrettet utdanningsforskning ved Høgskolen i Innlandet
  • Stilling:
    Professor ii
    ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI

Resultater Resultater

Tilpasset opplæring og inkluderende støttesystemer Høyt læringsutbytte for alle elever.

Nordahl, Thomas; Overland, Terje. 2021, Gyldendal Akademisk. HINN, BIFagbok

Profesjonelle læringsfellesskap og læreres undervisningspraksis.

Jenssen, Mette Marit; Nordahl, Thomas. 2022, Acta Didactica Norden (ADNO). HINNVitenskapelig artikkel

Sammenhengen mellom kjønnsforskjeller i skolefaglige prestasjoner, sosiale ferdigheter og lærerens vurderingspraksis.

Gustavsen, Ann Margareth; Nordahl, Thomas. 2021, Fagbokforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Bruk av kartleggingsresultater og forskningsbasert kunnskap i profesjonelle læringsfellesskap.

Nordahl, Thomas. 2020, Dafolo. HINN, BIVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hvad siger eleverne? En spørgeskemaundersøgelse blandt elever om deres erfaringer med nødun-dervisning, hjemmeskole og fjernundervisning.

Nordahl, Thomas; Hansen, Ole; Nordahl, Sigrid Øyen. 2020, Aalborg Universitetsforlag. HINNRapport
1 - 5 av 378 | Neste | Siste »