Cristin-person-ID: 328298
Person

Thomas Nordahl

  • Stilling:
    Professor
    ved Senter for praksisrettet utdanningsforskning ved Høgskolen i Innlandet
  • Stilling:
    Professor ii
    ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI

Resultater Resultater

Vurdering har en sammenheng med kjønnsforskjeller .

Gustavsen, Ann Margareth; Nordahl, Thomas. 2019, Aftenposten. HINN, BIKronikk

Vetle (19) sliter fortsatt med blikkene han får når han går inn i et klasserom.

Langøy, Emmy Elizabeth; Ålandslid, Vetle; Lie, Daniel; Haug, Peder; Nordahl, Thomas; Fløisbonn, Britt Eva S.; Eid, Anders. 2019, HVO, BI, HIM, DIVNORSKIntervju

Inkluderende fellesskap for barn og unge: Ekspertgruppen for barn og unge med behov for særskilt tilrettelegging.

Nordahl, Thomas; Persson, Bengt; Dyssegaard, Camilla Brørup; Hennestad, Bjørn Wessel; Wang, Mari Vaage; Martinsen, Judith; Vold, Elin Kragset; Paulsrud, Pia; Johnsen, Trond. 2018, Fagbokforlaget. HINN, HiB, UIT, AU, FHI, BI, UIO, LHAMMER, UISFagbok

Det gode er det fremragende sin fiende: Resultater fra kartleggingsundersøkelser i Kristiansand kommune.

Nordahl, Thomas; Nordahl, Sigrid Øyen; Sunnevåg, Anne-Karin; Berg, Bjørn; Martinsen, Marianne. 2017, HINNRapport

Forbedringsarbeid i barnehagen.

Nordahl, Thomas; Sunnevåg, Anne-Karin. 2017, Paideia. HINNVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 353 | Neste | Siste »