Cristin-person-ID: 328476
Person

Kristin Elisabeth Søby

  • Stilling:
    Høgskolelektor
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet

Resultater Resultater

Å rive og røske i begrepene – sporinger og avsporinger av fagspråk i barnehagen.

Bjelkerud, Agnes Westgaard; Halmrast, Gudrun Sælen; Søby, Kristin Elisabeth; Østerås, Bergljot. 2018, Fagbokforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Profesjonell identitet og dannelse i barnehagelærerutdanningen: Med praksismøter som case.

Søby, Kristin Elisabeth; Bjelkerud, Agnes Westgaard. 2015, Fagbokforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hvordan kan situasjonsbestemt ledelse bidra til god klasseledelse på småskoletrinnet?

Søby, Kristin Elisabeth. 2009, Oplandske Bokforlag. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Vurdering som uttrykk for faglig forståelse og anerkjennelse: En nærstudie av feedback knyttet til elever med svake læreforutsetninger.

Dobson, Stephen R; Søby, Kristin Elisabeth. 2012, Gyldendal Akademisk. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hvordan kan modell for situasjonsbestemt ledelse legger gtunnlaget form god klasseledelse på småskoletrinnet.

Søby, Kristin Elisabeth. 2009, Skolekonferansen på Hamar. HINNPopulærvitenskapelig foredrag
1 - 5 av 13 | Neste | Siste »