Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
330030
Person
Kari Flornes
Førsteamanuensis
ved Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett ved Høgskulen på Vestlandet
Resultater
Resultater
Rôle de l'intériorité dans l'appropriation des savoirs. Vers la construction d'une pédagogie de l'intériorité.
Flornes, Kari. 2013, HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Promoting democracy, citizenship and human rights education in initial teacher education in Norway through religious education.
Flornes, Kari. 2013, HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Mat og identitet i et flerkulturelt samfunn.
Flornes, Kari. 2009, Fagbokforlaget. HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
An Action research approach to initial teacher education in Norway.
Flornes, Kari. 2007, HVL
Doktorgradsavhandling
Religious Education in a multi-faith society, the Norwegian approach.
Flornes, Kari. 2000, Research Seminar in Religious Education. HVL
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
8
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Pedagogisk bruk av digitale tavler i lærerutdanningen
Tjalve Gjøstein Madsen + 5 deltakere
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett ved Høgskulen på Vestlandet
Avsluttet prosjekt
Den informasjonskompetente lærer
Kari Flornes + 2 deltakere
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett ved Høgskulen på Vestlandet
2 resultater
Avsluttet prosjekt
Planer for kompetansehevende utvikling i skolen. Etter- og videreutdanningsplaner (VU 1 og VU 2)
Dag Norheim + 2 deltakere
Universitetet i Oslo ved Universitetet i Oslo
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett ved Høgskulen på Vestlandet
Avsluttet prosjekt
1
-
3
av
3