Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
330449
Person
Toril Eskeland Rangnes
Dosent
ved Institutt for real-, praktisk-estetiske, samfunns- og religionsfag ved Høgskolen i Østfold
Resultater
Resultater
Using digital tools in language diverse mathematics classrooms.
Rangnes, Toril Eskeland; Meaney, Tamsin Jillian. 2022, 12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12). HIØ, UIB
Vitenskapelig foredrag
“I think it’s a smash hit”: Adding an audience to a critical mathematics education project.
Lange, Troels; Meaney, Tamsin Jillian; Rangnes, Toril Eskeland. 2021, Proceedings of the International Mathematics Education and Society Conference. HVL
Vitenskapelig artikkel
Surveying mathematics preservice teachers.
Meaney, Tamsin Jillian; Lange, Troels; Hansen, Ragnhild; Herheim, Rune; Rangnes, Toril Eskeland; Rasmussen, Nils Henry Williams. 2021, The ninth Nordic conference on mathematics education. HIØ, HVL
Vitenskapelig foredrag
Surveying preservice teachers’ understanding of aspects of mathematics teaching – a cluster analysis approach.
Rasmussen, Nils Henry Williams; Herheim, Rune; Hansen, Ragnhild; Lange, Troels; Meaney, Tamsin Jillian; Rangnes, Toril Eskeland. 2021, The ninth Nordic conference on mathematics education. HIØ, HVL, UIB
Vitenskapelig foredrag
Preservice teacher perspectives on teaching controversial political issues in multicultural classrooms in Norway and South Africa.
Ravneberg, Bodil Elise; Rangnes, Toril Eskeland. 2022, Routledge. HIØ, HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
135
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
LitEd. Cross-Disciplinary Research on Literacy in Teacher Education: Presenting and re-presenting the world through classroom literacy practices
Kjersti Maria Rongen Breivega + 19 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
Aktivt prosjekt
Learning about teaching argumentation for critical mathematics education in multilingual classrooms
Tamsin Jillian Meaney + 19 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
18 resultater
Aktivt prosjekt
Demokratisk danning i skolen - Empiriske studier
Kjellrun Hiis Hauge + 11 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
Avsluttet prosjekt
Lived Democracy – qualities and challenges.
Kjellrun Hiis Hauge + 20 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
Avsluttet prosjekt
Teaching indices as mathematical models and as entry points to critical discussions - Design and research of a teaching toolkit to be used in teacher education- international perspective
Suela Kacerja + 10 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
17 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
5
av
12
|
Neste
|
Siste »