Cristin-person-ID: 330530
Person

Marianne Leikvoll Eide

  • Stilling:
    Høgskolelektor
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Resultater Resultater

Praksisfortelling, refleksjon og transformativ læring.

Brekke, May Britt Revheim; Eide, Marianne Leikvoll. 2019, Acta Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge. HVLVitenskapelig artikkel

Erfaringer med studentaktive læringsformer.

Brekke, May Britt Revheim; Eide, Marianne Leikvoll. 2018, Workshop. HVLFaglig foredrag

Utprøving av studentaktive læringsformer i PEL-faget GLU (2017): Et samarbeidsprosjekt mellom faglærere ved HVL.

Eide, Marianne Leikvoll; Brekke, May Britt Revheim; Iversen, Gunn Tone; Jenssen, Eirik S.. 2018, HVLRapport

Praksisfortellingen som studentaktiv læringsform.

Brekke, May Britt Revheim; Eide, Marianne Leikvoll. 2018, HVLRapport

Teoriens manglende plass i praksissamtalen.

Eide, Marianne Leikvoll; Brekke, May Britt Revheim; Holthe, Asle. 2017, Acta Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge. HVLVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »