Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
382262
Person
Eline Wiese
Førsteamanuensis
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Allmennpedagogikk
Emneord
Pedagogisk sosiologi
Kontaktinformasjon
Kontaktinformasjon
Universitetet i Oslo - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning (ILS) Postboks 1099 Blindern 0317 OSLO
Forskningsetisk erklæring
Forskningsetisk erklæring
Jeg har satt meg inn i og lover å følge
NESH etiske retningslinjer
Resultater
Resultater
How can universities ensure quality of practice in initial teacher education?
Wiese, Eline; Hatlevik, Ida Katrine Riksaasen; Daza, Viviana. 2024, Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies. UIO
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Teacher assessment literacy in culturally and linguistically diverse classrooms: A Norwegian case study.
Wiese, Eline ; Nortvedt, Guri A.. 2023, Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies. UIO
Vitenskapelig artikkel
Correction to: Teachers responding to cultural diversity: case studies on assessment practices, challenges and experiences in secondary schools in Austria, Ireland, Norway and Turkey (Educational Assessment, Evaluation and Accountability, (2020), 32, 3, (395-424), 10.1007/s11092-020-09330-y).
Herzog-Punzenberger, Barbara; Altrichter, Herbert; Brown, Martin; Burns, Denise; Nortvedt, Guri A.; Skedsmo, Guri; Wiese, Eline ; Nayir, Funda; Fellner, Magdalena; McNamara, Gerry mfl.. 2020, Educational Assessment, Evaluation and Accountability. LUI, DCU, DK, SVEITS, UIO, JKUL, PÜ
Errata
Leistungsbeurteilung und kulturelle Vielfalt: Herausforderungen und Bewertungspraktiken in Schulen der Sekundarstufe I in Österreich, Irland, Norwegen und der Türkei.
Altrichter, Herbert; Herzog-Punzenberger, Barbara; Fulterer, S; Brown, Martin; Burns, Denise; Nortvedt, Guri A.; Skedsmo, Guri; Wiese, Eline ; Nayir, Funda; Fellner, Magdalena mfl.. 2021, Erziehung & Unterricht. UIO
Vitenskapelig artikkel
Teachers responding to cultural diversity: Case studies on assessment practices, challenges and experiences in secondary schools in Austria, Ireland, Norway and Turkey.
Herzog-Punzenberger, Barbara; Altrichter, Herbert; Brown, Martin D.; Burns, Denise; Nortvedt, Guri A.; Skedsmo, Guri; Wiese, Eline ; Nayir, Funda; Fellner, Magdalena; McNamara, Gerry mfl.. 2020, Educational Assessment, Evaluation and Accountability. LUI, DCU, DK, UIO, JKUL, PÜ
Vitenskapelig artikkel
1
-
5
av
15
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Aiding Culturally Responsive Assessment in Schools
Guri Nortvedt + 3 deltakere
Dublin City University
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1