Cristin-person-ID: 386648
Person

Jorunn Spord Borgen

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for friluftsliv, idrett og kroppsøving ved Universitetet i Sørøst-Norge
  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Resultater Resultater

Newly Graduated Physical Education Teachers’ Experiences of and Readiness for Professional Practice: A Scoping Review.

Birkelund, Ingrid; Midthaugen, Per; Borgen, Jorunn Spord. 2024, Journal for Research in Arts and Sports Education. NIH, HVLVitenskapelig oversiktsartikkel/review

Stability, conservation and/or change? Transformation and translation of school subjects under curriculum reforms. .

Borgen, Jorunn Spord; Bottolfs, Marthe; Husebø, Øyvind; Randers-Pehrson, Anniken. 2024, NERA 2024. USNVitenskapelig foredrag

Stability and/or change? Practical and aesthetic school subjects under curriculum reforms.

Borgen, Jorunn Spord; Bottolfs, Marthe; Husebø, Øyvind; Randers-Pehrson, Anniken. 2024, NERA 2024. USNVitenskapelig foredrag

Kunnskapens rolle i lærerutdanning.

Borgen, Jorunn Spord; Prøitz, Tine Sophie. 2023, Universitetsforlaget. USNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Utbildning, lärande, forskning Slutrapport från en utvärderingsstudie av ULF-försöksverksamhet.

Prøitz, Tine Sophie; Rye, Ellen Margrethe; Borgen, Jorunn Spord; Barstad, Kristin; Afdal, Hilde Wågsås; Mausethagen, Sølvi; Aasen, Petter. 2022, Skriftserien fra Universitetet i Sørøst-Norge. HINN, USN, HIØ, OSLOMET, HVLVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 161 | Neste | Siste »