Cristin-person-ID: 420487
Person

Eli Lejonberg

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Resultater Resultater

Ledelse av profesjonsfellesskapet: Å anerkjenne nyutdannede lærere som ressurser.

Lejonberg, Eli; Jacobsen, Hilde Marie Madsø. 2022, Skolelederen. UIOFagartikkel

Tools for the school-based mentoring of pre-service teachers: A scoping review.

Nesje, Katrine; Lejonberg, Eli. 2022, Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies. UIOVitenskapelig oversiktsartikkel/review

Disruptive innovations in teacher education? .

Fransson, Göran; Lejonberg, Eli. 2021, AERA. HiG, UIOVitenskapelig foredrag

Learners Providing Feedback on Teaching: Pre-service Teachers’ Perceptions of a Teacher Assessment Arrangement.

Eriksen, Harald; Lejonberg, Eli; Tschannen-Moran, Megan; Christophersen, Knut-Andreas; Elstad, Eyvind. 2020, Scandinavian Journal of Educational Research. OSLOMET, UIO, TCOWAMVitenskapelig artikkel

Tools for mentoring of preservice teachers: A systematic review.

Nesje, Katrine; Lejonberg, Eli. 2019, ECER - European Educational Research Assosiation . UIOVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 35 | Neste | Siste »