Cristin-person-ID: 433987
Person

Anette Andresen

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Seksjon for psykologi, pedagogikk og juss ved Høyskolen Kristiania

Resultater Resultater

Hvordan bilder og tekst sammen kan gi økt læring.

Andresen, Anette. 2020, Kunnskapsmagasinet Kristiania. HK, UIOVitenskapelig oversiktsartikkel/review

Processing and learning from multiple sources: A comparative case study of students with dyslexia working in a multiple source multimedia context.

Andresen, Anette; Anmarkrud, Øistein; Salmerón, Ladislao; Bråten, Ivar. 2019, Frontline Learning Research. UdV, UIOVitenskapelig artikkel

Cognitive Load and Working Memory in Multimedia Learning: Conceptual and Measurement Issues.

Anmarkrud, Øistein; Andresen, Anette; Bråten, Ivar. 2019, Educational Psychologist. UIOVitenskapelig artikkel

Investigating multiple source use among students with and without dyslexia.

Andresen, Anette; Anmarkrud, Øistein; Bråten, Ivar. 2018, Reading and writing. UIOVitenskapelig artikkel

Potential Processing Challenges of Internet use Among Readers with Dyslexia.

Anmarkrud, Øistein; Brante, Eva Wennås; Andresen, Anette. 2018, Routledge. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »