Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
45385
Person
Aasne Vikøy
Høgskolelektor
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Resultater
Resultater
«Eg trur faktisk eg har valt det vekk, eller at det er det første eg vel vekk viss eg ikkje har tid» Lærarhaldningar til fleirspråklege tilnærmingar i norskfaget.
Vikøy, Aasne; Haukås, Åsta. 2022, Språkprat. Et populærvitenskapelig tidsskrift. UIB, HVL
Populærvitenskapelig artikkel
Norwegian L1 teachers’ beliefs about a multilingual approach in increasingly diverse classrooms.
Vikøy, Aasne; Haukås, Åsta. 2021, International Journal of Multilingualism. HVL, UIB
Vitenskapelig artikkel
Vilkår for fleirspråklegheit i norskfaget – Ein analyse av læreplanar og lærebøker med fokus på fleirspråklege kompetansemål .
Vikøy, Aasne. 2021, Acta Didactica Norden (ADNO). HVL
Vitenskapelig artikkel
MULTILINGUAL AWARENESS IN NORWEGIAN L1. Three textbooks interpretations of two competence objectives with multilingual content.
Vikøy, Aasne. 2018, ALA - The 14th International Conference of the Association for Language Awareness. HVL
Vitenskapelig foredrag
Grammar and language awareness in a multilingual school setting. Policy, beliefs and practice.
Vikøy, Aasne. 2016, Research group seminar: Writing for metacognition in language teacher education. UIB
Faglig foredrag
1
-
5
av
25
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Eit fleirspråkleg norskfag? Ein studie av læreverks, lærarars og elevars syn på fleirspråklegheit og ei fleirspråkleg tilnærming til språk og kultur
Aasne Vikøy
Høgskulen på Vestlandet
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1