Cristin-person-ID: 45530
Person

Kari Smith

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Kontaktinformasjon

Sted
Institutt for lærerutdanning, NTNU, 7491, Trondheim

Resultater Resultater

Feedback practice in lower secondary school: Exploring development of perceptions of feedback practice among students and teachers. .

Sandal, Ann Karin; Helleve, Ingrid; Smith, Kari; Gamlem, Siv Therese Måseidvåg. 2022, Cogent Education. HVO, NTNU, HVL, UIBVitenskapelig artikkel

What did the COVID-19 lockdown teach us about education in a future perspective? .

Smith, Kari. 2022, EARLI SIG 11 , Teaching and Teacher Education biannual conference. NTNUVitenskapelig foredrag

Balancing teacher educators’ researcherly and pedagogical dispositions – An example from Norway.

Smith, Kari. 2022, Asia-Pacific Journal of Teacher Education. NTNUVitenskapelig artikkel

Developing a signature pedagogy for doctoral education.

Smith, Kari. 2022, European Journal of Education. NTNUVitenskapelig artikkel

Inquiry as a bridge in teaching and teacher education.

Smith, Kari. 2022, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 5 av 458 | Neste | Siste »