Cristin-person-ID: 46220
Person

Veruska de Caro-Barek

  • Stilling:
    Rådgiver
    ved SU fakultetsadministrasjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Fransk språk • Italiensk språk • Nordiske språk • Allmennpedagogikk • Fagdidaktikk

Emneord

Deltagende læring og handling • Digitalisering for læring • Andrespråksforskning • Digitale læringsarenaer • Digitale læringsressurser • Læringsteknologi • Fremmedspråksdidaktikk språklæring språkundervisning • Fleksibel læring • Læringsdesign • E-læring • Fremtidige læringsarenaer • IKT og språklæring • Formell og uformell læring • Evalueringsforskning • Datastøttet samarbeidslæring • Blandet læring

Resultater Resultater

Places of Learning: A Discussion of Radcliffe’s Framework for Learning Spaces in Light of Merleau-Ponty’s Phenomenology.

De Caro-Barek, Veruska; Lysne, Dag Atle; Støckert, Robin; Solbjørg, Ole Kristen; Røren, Kari Anne Flem. 2024, Nordic Studies in Education. NTNUVitenskapelig artikkel

"Hvordan skal vi studere i fremtiden?".

De Caro-Barek, Veruska. 2022, NSO (Norsk Studentorganisasjon) Høstkonferanse 2022 . NTNUFaglig foredrag

Dynamic learning spaces—dynamic pedagogy. Students’ voices from a master’s program focusing on student active learning in a cross-institution two-campus organization.

de Caro-Barek, Veruska; Lysne, Dag Atle; Støckert, Robin; Solbjørg, Ole Kristen; Røren, Kari Anne Flem. 2023, Frontiers in Education. NTNUVitenskapelig artikkel

Students' motivation and ownership in a cross-campus and online setting.

Lysne, Dag Atle; De Caro-Barek, Veruska; Støckert, Robin; Røren, Kari Anne Flem; Solbjørg, Ole Kristen; Nykvist, Shaun S. 2023, Frontiers in Education. NTNU, SWINBURNEVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 29 | Neste | Siste »