Cristin-person-ID: 503089
Person

Katrine Nesje

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo

Resultater Resultater

Tools for the school-based mentoring of pre-service teachers: A scoping review.

Nesje, Katrine; Lejonberg, Eli. 2022, Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies. UIOVitenskapelig oversiktsartikkel/review

The Origin and Adaptation of Teach First Norway .

Nesje, Katrine. 2020, Routledge. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Barriers to student active learning in higher education.

Børte, Kristin; Nesje, Katrine; Lillejord, Sølvi. 2020, Teaching in Higher Education. UoO, UIO, UIBVitenskapelig artikkel

Virituelle klasseromssimuleringer i lærerutdanningen.

Nesje, Katrine. 2020, Universitetsforlaget. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Tools for mentoring of preservice teachers: A systematic review.

Nesje, Katrine; Lejonberg, Eli. 2019, ECER - European Educational Research Assosiation . UIOVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 18 | Neste | Siste »