Cristin-person-ID: 53271
Person

Liv Torunn Grindheim

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Resultater Resultater

In the Best Interests of the Child From the Century of the Child to the Century of Sustainability.

Grindheim, Liv Torunn; Borgen, Jorunn Spord; Ødegaard, Elin Eriksen. 2021, Brill|Sense. UIT, NIH, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Approaching Agency in Intra-Activities.

Grindheim, Liv Torunn. 2021, Brill|Sense. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The outdoor environment as a site for children's participation, meaning-making and democratic learning: examples from Norwegian kindergartens. .

Aasen, Wenche; Grindheim, Liv Torunn; Waters, Jane. 2018, Routledge. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Children as eco-citizens – field work experiences and quandaries with the participatory design .

Sageidet, Barbara Maria; Heggen, Marianne Presthus; Bergan, Veronica; Utsi, Tove Aagnes; Krempig, Inger Wallem; Grindheim, Liv Torunn; Bøe, Kari Wallem; Goga, Nina; Lynngård, Anne Myklebust; Nappen, Kari Grutle mfl.. 2020, Norsk Barnehageforskningskonferanse 2020. UIT, UIS, HVLVitenskapelig foredrag

En teoretisk didaktisk tilnærming til barnehagebarns forestillingslek.

Skoglund, Ruth Ingrid; Grindheim, Liv Torunn. 2020, Å skape bærekraftige barnehager - perspektiver, muligheter og utfordringer . HVLVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 118 | Neste | Siste »