Cristin-person-ID: 538331
Person

Dziuginta Baraldsnes

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Resultater Resultater

Process drama in anti-bullying intervention: a study of adolescents’ attitudes and initiatives.

Lyngstad, Mette Bøe; Baraldsnes, Dziuginta; Gjærum, Rikke Gürgens. 2021, Research in Drama Education. UIT, HVLVitenskapelig artikkel

Teachers’ Perceptions of their Efforts in Fostering Parents’ Involvement in School Bullying Prevention.

Baraldsnes, Dziuginta. 2021, World Anti-bullying Forum (WABF). HVLVitenskapelig foredrag

Teachers’ Efforts to Prevent Bullying and their Previous Experiences of Bullying: A Comparative Study.

Baraldsnes, Dziuginta. 2021, World Anti-bullying Forum (WABF). HVLVitenskapelig foredrag

School Bullying Prevention in the Classroom: Voices from Student Participation in the Process Drama.

Baraldsnes, Dziuginta; Lyngstad, Mette Bøe. 2021, ECER. HVLVitenskapelig foredrag

School Bullying: Norwegian Pre-service Teachers’ Knowledge and Practice to Reveal and Prevent .

Baraldsnes, Dziuginta; Kuginyte-Arlauskiene, Ieva; Werler, Tobias Christoph. 2021, ECER. HVLVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 83 | Neste | Siste »