Cristin-person-ID: 555703
Person

Maren Seehawer

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Allmennpedagogikk

Emneord

Bistands organisasjoner • Utdanning og utvikling • Utviklingsstudier • Komparative og internasjonale utdanningsstudier • Development Studes • Urfolkspedagogikk • International development cooperation • Indigenous knowledge

Region

  • Vest-Afrika
  • Sørlige Afrika
  • Øst-Afrika

Land

  • Burkina Faso
  • Tanzania
  • Sør-Afrika
  • Mali

Resultater Resultater

Research Agendas in an Ubuntu Paradigm.

Seehawer, Maren. 2023, SOTL in the south. MFVitenskapelig artikkel

To crash or not to crash the canon? Seeking to address coloniality in a one-year social science programme in Norway.

Seehawer, Maren. 2022, https://www.convivialthinking.org/. MFPopulærvitenskapelig artikkel

On the Impossibility of Instrumentalising Indigenous Methodologies for the Sustainable Development Agenda.

Seehawer, Maren; Khupe, Constance; Keane, Moyra. 2022, Springer Nature. UJ, MF, UOTWJVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

To crash or not to crash the canon? Seeking to address coloniality in a first-year social science programme in Oslo, Norway.

Seehawer, Maren. 2022, AFRICA-EUROPE: RECIPROCAL PERSPECTIVES. MFVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 24 | Neste | Siste »