Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
555703
Person
Maren Seehawer
Førsteamanuensis
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Allmennpedagogikk
Emneord
Bistands organisasjoner • Utdanning og utvikling • Utviklingsstudier • Komparative og internasjonale utdanningsstudier • Development Studes • Urfolkspedagogikk • International development cooperation • Indigenous knowledge
Region
Vest-Afrika
Sørlige Afrika
Øst-Afrika
Land
Burkina Faso
Tanzania
Sør-Afrika
Mali
Resultater
Resultater
Research Agendas in an Ubuntu Paradigm.
Seehawer, Maren. 2023, SOTL in the south. MF
Vitenskapelig artikkel
Decoloniality and North/South perspectives in Journalism education at OsloMet: An evaluation of one bachelor and four master courses.
Seehawer, Maren; Skårås, Merethe. 2022, OsloMet - storbyuniversitetet. MF
Rapport
To crash or not to crash the canon? Seeking to address coloniality in a one-year social science programme in Norway.
Seehawer, Maren. 2022, https://www.convivialthinking.org/. MF
Populærvitenskapelig artikkel
On the Impossibility of Instrumentalising Indigenous Methodologies for the Sustainable Development Agenda.
Seehawer, Maren; Khupe, Constance; Keane, Moyra. 2022, Springer Nature. UJ, MF, UOTWJ
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
To crash or not to crash the canon? Seeking to address coloniality in a first-year social science programme in Oslo, Norway.
Seehawer, Maren. 2022, AFRICA-EUROPE: RECIPROCAL PERSPECTIVES. MF
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
24
|
Neste
|
Siste »