Cristin-person-ID: 571563
Person

Rachelle Esterhazy

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Resultater Resultater

Performing teacher feedback literacy in peer mentoring meetings.

Esterhazy, Rachelle; Lange, Thomas de; Damsa, Crina I.. 2021, Assessment & Evaluation in Higher Education. UIOVitenskapelig artikkel

Moving Beyond Peer Review of Teaching: A Conceptual Framework for Collegial Faculty Development.

Esterhazy, Rachelle; de Lange, Thomas; Bastiansen, Sofie; Wittek, Anne Line. 2021, Review of Educational Research. UIOVitenskapelig artikkel

Performing teacher feedback literacy in peer mentoring meetings.

Esterhazy, Rachelle; de Lange, Thomas; Damsa, Crina I.. 2021, EARLI. UIOVitenskapelig foredrag

Widening the Methodological Lens on the Investigation of Diversity in the Transition to Higher Education: a Discussion.

Esterhazy, Rachelle; Gijbels, David. 2021, Frontline Learning Research. UIOVitenskapelig artikkel

Kollegaveileding i høyere utdanning: Hva sier internasjonal forskning?

Esterhazy, Rachelle; de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line; Bastiansen, Siri Sofie Vasrud. 2021, Universitetsforlaget. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 48 | Neste | Siste »