Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
57486
Person
Monika Bader
Førsteamanuensis
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Resultater
Resultater
Students' perceptions and use of a new digital tool in teacher education.
Bader, Monika; Iversen, Sarah Hoem; Burner, Tony. 2021, Nordic Journal of Digital Literacy. USN, HVL
Vitenskapelig artikkel
Working with grammar.
Bader, Monika; Dypedahl, Magne. 2020, Cappelen Damm Akademisk. USN, HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Student perspectives on formative feedback as part of writing portfolios in higher education .
Bader, Monika; Burner, Tony; Iversen, Sarah Hoem; Varga, Zoltan. 2019, AEA-Europe 20th annual conference for Association for Educational Assessment. OSLOMET, HVL
Vitenskapelig foredrag
Metalinguistic awareness in the L2 classroom.
Möller-Omrani, Christine; Bader, Monika; Carlsen, Cecilie Hamnes. 2019, Forsking ved FLKI. HVL
Vitenskapelig foredrag
Enhancing formative assessment with digital technology: Student perceptions.
Iversen, Sarah Hoem; Bader, Monika; Burner, Tony. 2019, Læringsfestivalen. OSLOMET, HVL
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
29
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Education for plurilingualism: Metalinguistic awareness in early instructed language learning (MetaLearn)
Christine Erna Elisabeth Möller-Omrani + 6 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
Aktivt prosjekt
Implementing formative assessment through digital portfolios
Monika Bader + 5 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
Avsluttet prosjekt
Feedback on writing in the English classroom: in-service teachers’ beliefs and practices
Monika Bader + 3 deltakere
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Avsluttet prosjekt
Corpus-based research on young learner writing
Sarah Hoem Iversen + 2 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
1 resultat
Avsluttet prosjekt
From reading thrill to writing skill: The effect of extensive reading on writing skills in EFL.
Hege Emma Rimmereide + 4 deltakere
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Aktivt prosjekt
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »