Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
57486
Person
Monika Bader
Førsteamanuensis
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Resultater
Resultater
Å se sammenhenger mellom engelsk og andre språk elevene kan: muligheter og utfordringer.
Bader, Monika; Möller-Omrani, Christine; Borg, Simon. 2023, Dilemmaer og utfordringer med mangfoldsarbeid i utdanning. HVL
Vitenskapelig foredrag
English Teachers’ Cognitions about Language Awareness Work: Some Insights from Primary Schools.
Borg, Simon; Möller-Omrani, Christine; Bader, Monika. 2023, SKoL forskningslunsj. HVL
Vitenskapelig foredrag
Promoting cross-linguistic awareness in Norwegian primary schools: language teachers’ views and reported practices.
Möller-Omrani, Christine; Bader, Monika; Borg, Simon. 2023, NLTL Conference 2023. HVL
Vitenskapelig foredrag
Fostering the students’ plurilingual competence through translation tasks .
Bader, Monika; Möller-Omrani, Christine; Halverson, Sandra Louise. 2023, NLTL Conference 2023. UIA, HVL
Faglig foredrag
Constructing a new test for metalinguistic awareness: The MetaLearn test and its baseline results.
Haugen, Kaja; Möller-Omrani, Christine; Bader, Monika; Carlsen, Cecilie Hamnes. 2023, The 32nd Conference of the European Second Language Association. UIB, HVL
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
45
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Education for plurilingualism: Metalinguistic awareness in early instructed language learning (MetaLearn)
Christine Erna Elisabeth Möller-Omrani + 5 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
Aktivt prosjekt
Implementing formative assessment through digital portfolios
Monika Bader + 5 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
Avsluttet prosjekt
Feedback on writing in the English classroom: in-service teachers’ beliefs and practices
Monika Bader + 3 deltakere
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Avsluttet prosjekt
Corpus-based research on young learner writing
Sarah Hoem Iversen + 2 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
1 resultat
Avsluttet prosjekt
From reading thrill to writing skill: The effect of extensive reading on writing skills in EFL.
Hege Emma Rimmereide + 4 deltakere
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Aktivt prosjekt
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »