Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
598285
Person
Jo Inge Johansen Frøytlog
Førstelektor
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Resultater
Resultater
How microblogging affords conditions for realising student voices about the body and sexuality in a science education lesson.
Frøytlog, Jo Inge Johansen; Rasmussen, Ingvill; Ludvigsen, Sten Runar. 2022, Cultural Studies of Science Education. USN, UIO
Vitenskapelig artikkel
How microblogging affords conditions for the realisation of student voices about sensitive topics.
Frøytlog, Jo Inge Johansen; Rasmussen, Ingvill; Ludvigsen, Sten Runar. 2021, The role of communications technology in creating and expanding dialogic space. USN, UIO
Vitenskapelig foredrag
The distribution and productivity of whole-class dialogues: exploring the potential of microblogging .
Frøytlog, Jo Inge Johansen; Rasmussen, Ingvill. 2020, International Journal of Educational Research. UIO
Vitenskapelig artikkel
Participation patterns in dialogic whole-class discussions: Towards a more nuanced understanding.
Frøytlog, Jo Inge Johansen. 2017, Earli conference. UIO
Poster
Dialogisk undervisning med digitale verktøy. Ressurser for lærere.
Rasmussen, Ingvill; Smørdal, Ole; Amundrud, Anja Skrepstad; Frøytlog, Jo Inge Johansen; Omland, Maren; Dolonen, Jan Arild; Warwick, Paul. 2019, UOC, UIO
Nettsider (opplysningsmateriale)
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
DiDiAC - Digitalised Dialogues Across the Curriculum: design-based interventions for developing 21st centuiry skills
Ingvill Rasmussen + 4 deltakere
Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
3 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1