Cristin-person-ID: 598285
Person

Jo Inge Johansen Frøytlog

  • Stilling:
    Førstelektor
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge

Resultater Resultater

How microblogging affords conditions for realising student voices about the body and sexuality in a science education lesson.

Frøytlog, Jo Inge Johansen; Rasmussen, Ingvill; Ludvigsen, Sten Runar. 2022, Cultural Studies of Science Education. USN, UIOVitenskapelig artikkel

How microblogging affords conditions for the realisation of student voices about sensitive topics.

Frøytlog, Jo Inge Johansen; Rasmussen, Ingvill; Ludvigsen, Sten Runar. 2021, The role of communications technology in creating and expanding dialogic space. USN, UIOVitenskapelig foredrag

The distribution and productivity of whole-class dialogues: exploring the potential of microblogging .

Frøytlog, Jo Inge Johansen; Rasmussen, Ingvill. 2020, International Journal of Educational Research. UIOVitenskapelig artikkel

Dialogisk undervisning med digitale verktøy. Ressurser for lærere.

Rasmussen, Ingvill; Smørdal, Ole; Amundrud, Anja Skrepstad; Frøytlog, Jo Inge Johansen; Omland, Maren; Dolonen, Jan Arild; Warwick, Paul. 2019, UOC, UIONettsider (opplysningsmateriale)
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »