Cristin-person-ID: 605314
Person

Massimo Loi

  • Stilling:
    Forsker
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo

Resultater Resultater

Students’ ICT self-efficacy and computer and information literacy: Determinants and relationships.

Hatlevik, Ove Edvard; Throndsen, Inger; Loi, Massimo; Gudmundsdottir, Greta Björk. 2018, Computers & Education. IKT, OSLOMET, UIOVitenskapelig artikkel

Monitor skole 2013. Om digital kompetanse og erfaringer med bruk av IKT i skolen.

Hatlevik, Ove Edvard; Egeberg, Gunstein; Gudmundsdottir, Greta Björk; Loftsgarden, Marit; Loi, Massimo. 2013, IKT, UIORapport

Examining factors predicting students' digital competence.

Hatlevik, Ove Edvard; Gudmundsdottir, Greta Björk; Loi, Massimo. 2015, Journal of Information Technology Education: Research (JITE: Research). IKT, UIOVitenskapelig oversiktsartikkel/review

Digital diversity among upper secondary students: A multilevel analysis of the relationship between cultural capital, self-efficacy, strategic use of information and digital competence.

Hatlevik, Ove Edvard; Gudmundsdottir, Greta Bjørk; Loi, Massimo. 2015, Computers & Education. IKT, UIOVitenskapelig artikkel

Digitale skiller.

Olsen, Rolf Vegar; Hatlevik, Ove Edvard; Loi, Massimo. 2015, Universitetsforlaget. IKT, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »