Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
717254
Person
Delphine Sylvie Sophie Caruelle
Førsteamanuensis
ved Institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania
Resultater
Resultater
Emotional arousal in customer experience: A dynamic view.
Caruelle, Delphine Sylvie Sophie; Shams, Poja; Gustafsson, Anders; Lervik-Olsen, Line. 2023, Journal of Business Research. HK, BI, KAU
Vitenskapelig artikkel
Is gender-based price discrimination perceived as fair?
Caruelle, Delphine Sylvie Sophie; Mamen, Anders Mathias. 2023, Vi viser frem forskningen. HK, NTNU
Poster
Is gender-based price discrimination perceived as fair?
Mamen, Anders Mathias; Caruelle, Delphine Sylvie Sophie. 2023, Johan Arndt Conference 2023. HK, NTNU
Vitenskapelig foredrag
The Clock is Ticking—Or Is It? Customer Satisfaction Response to Waiting Shorter vs. Longer than Expected During a Service Encounter.
Caruelle, Delphine Sylvie Sophie; Lervik-Olsen, Line; Gustafsson, Anders. 2023, Journal of Retailing. HK, BI
Vitenskapelig artikkel
Influencer Marketing: A Triadically Interactive Relationship Between Influencers, Followers, and Brands.
Caruelle, Delphine Sylvie Sophie. 2023, Palgrave Macmillan. HK
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
15
|
Neste
|
Siste »