Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
717254
Person
Delphine Sylvie Sophie Caruelle
PhD-stipendiat
ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI
Førsteamanuensis
ved Institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania
Postdoktor
ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
Resultater
Resultater
Consumer Response to Gender-Based Price Discrimination.
Caruelle, Delphine Sylvie Sophie. 2021, 2021 AMA Winter Academic Conference . BI
Poster
Affective Computing in Marketing: Practical Implications and Research Opportunities Afforded by Emotionally Intelligent Machines.
Caruelle, Delphine Sylvie Sophie; Shams, Poja; Gustafsson, Anders; Lervik-Olsen, Line. 2022, Marketing letters. HK, BI, KAU, NHH
Vitenskapelig artikkel
Svetter ut kunnskap om kundene.
Caruelle, Delphine Sylvie Sophie. 2020, Dagens Perspektiv. BI
Kronikk
The Interplay between Time and Customer Emotion during Service Encounters.
Caruelle, Delphine. 2019, Handelshøyskolen BI. BI
Doktorgradsavhandling
The clock is ticking or is it? Asymmetric impact of shorter- vs. longer-than-expected waits on customer satisfaction.
Caruelle, Delphine; Lervik-Olsen, Line; Gustafsson, Anders. 2019, QUIS16 . BI
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
9
|
Neste
|
Siste »