Cristin-person-ID: 717254
Person

Delphine Sylvie Sophie Caruelle

  • Stilling:
    PhD-stipendiat
    ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI
  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania
  • Stilling:
    Postdoktor
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Resultater Resultater

Consumer Response to Gender-Based Price Discrimination.

Caruelle, Delphine Sylvie Sophie. 2021, 2021 AMA Winter Academic Conference . BIPoster

Affective Computing in Marketing: Practical Implications and Research Opportunities Afforded by Emotionally Intelligent Machines.

Caruelle, Delphine Sylvie Sophie; Shams, Poja; Gustafsson, Anders; Lervik-Olsen, Line. 2022, Marketing letters. HK, BI, KAU, NHHVitenskapelig artikkel

Svetter ut kunnskap om kundene.

Caruelle, Delphine Sylvie Sophie. 2020, Dagens Perspektiv. BIKronikk

The Interplay between Time and Customer Emotion during Service Encounters.

Caruelle, Delphine. 2019, Handelshøyskolen BI. BIDoktorgradsavhandling

The clock is ticking or is it? Asymmetric impact of shorter- vs. longer-than-expected waits on customer satisfaction.

Caruelle, Delphine; Lervik-Olsen, Line; Gustafsson, Anders. 2019, QUIS16 . BIVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »