Cristin-person-ID: 7555
Person

Aktiv cristin-person Greta Björk Gudmundsdottir

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo
  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Klassifisering

Emneord

Komparativ pedagogikk • Profesjonsrettet praksis • Digital kompetanse • IKT og inkludering • Personvern og digital dømmekraft

Kontaktinformasjon

Telefon
+47 67 23 69 06
Sted
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Moltke Moes vei 35 Niels Henrik Abels hus, Oslo

Forskningsetisk erklæring

Jeg har satt meg inn i og lover å følge

Resultater Resultater

Knowledge integration and coordination of collaboration in interdisciplinary learning design teams. .

Damsa, Crina I.; Gudmundsdottir, Greta Björk; Ragnarsdòttir, Hanna; Rodrigues, Carol Paul. 2021, Knowledge integration and coordination of collaboration in interdisciplinary learning design teams, Biannual conference of European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI2021), Gothenburg, Sweden/online. . HÊ, UIOVitenskapelig foredrag

Hvordan forstå og forebygge digital mobbing?

Tømte, Karoline; Gudmundsdottir, Greta Björk; Hatlevik, Ove Edvard. 2021, Gyldendal Akademisk. OSLOMET, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hvor godt er lærere forberedt på den digitale hverdagen?

Gudmundsdottir, Greta Björk; Björnsson, Julius Kristjan. 2021, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Teachers’ online readiness in times of crises: A comparison of Norway and US teachers.

Hathaway, Dawn; Gudmundsdottir, Greta Bjørk. 2021, Social responsibility within changing context. 65th annual conference of Comparative and International Education Society. UIO, GMUVitenskapelig foredrag

Partnerships as third spaces for professional practice in initial teacher education: A scoping review.

Daza Ramos, Leidy Viviana; Gudmundsdottir, Greta Bjørk; Lund, Andreas. 2021, Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies. UIOVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 99 | Neste | Siste »