Cristin-person-ID: 788597
Person

Julius Kristjan Bjørnsson

  • Stilling:
    Forsker
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo

Resultater Resultater

Hva har betydning for elevenes læringsutbytte i naturfag? .

Kjærnsli, Marit; Olufsen, Magne; Bjørnsson, Julius Kristjan. 2021, Fagbokforlaget. UIT, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Profesjonelle fellesskap på ungdomstrinnet som del av skolens utvikling.

Carlsten, Tone Cecilie; Throndsen, Inger; Björnsson, Julius Kristjan. 2021, Cappelen Damm Akademisk. UIO, NIFUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hovedfunn fra TALIS 2018-undersøkelsen .

Carlsten, Tone Cecilie; Throndsen, Inger; Björnsson, Julius Kristjan. 2021, Cappelen Damm Akademisk. UIO, NIFUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hvor godt er lærere forberedt på den digitale hverdagen?

Gudmundsdottir, Greta Björk; Björnsson, Julius Kristjan. 2021, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hva kan vi lære av TALIS 2018? Gode relasjoner som grunnlag for læring.

Björnsson, Julius Kristjan. 2021, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 5 av 18 | Neste | Siste »