Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
954332
Person
Tor Ole Bigton Odden
Førsteamanuensis
ved Computing in Science Education ved Universitetet i Oslo
Resultater
Resultater
What Does It Mean to “Make Sense” of Physics?
Odden, Tor Ole Bigton. 2021, The Physics Teacher. UIO
Vitenskapelig artikkel
How conceptual blends support sensemaking: A case study from introductory physics .
Odden, Tor Ole Bigton. 2021, Science Education. UIO
Vitenskapelig artikkel
How has Science Education changed over the last 100 years? An analysis using natural language processing.
Odden, Tor Ole Bigton; Marin, Alessandro; Rudolph, John. 2021, Science Education. UIO, UoW
Vitenskapelig artikkel
Using computational essays to scaffold professional physics practice.
Odden, Tor Ole; Malthe-Sørenssen, Anders. 2020, European Journal of Physics. UIO
Vitenskapelig artikkel
Computational Essays in the Physics Classroom.
Odden, Tor Ole; Burk, John. 2020, The Physics Teacher. UIO
Vitenskapelig artikkel
1
-
5
av
22
|
Neste
|
Siste »