Cristin-prosjekt-ID: 364009
Sist endret: 16. november 2017 07:28
Cristin-prosjekt-ID: 364009
Sist endret: 16. november 2017 07:28
Prosjekt

WILD

prosjektleder

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

Finansiering

Klassifisering

Kategorier

Kontaktinformasjon

Tidsramme

Beskrivelse

  • Norsk

Tittel

WILD

Vitenskapelig sammendrag

Formålet med prosjektet er å fremskaffe kunnskap om hvordan elever og lærere tar i bruk mobile enheter (ipad) i undervisningspraksis for å støtte læringsaktiviteter.

Metode

Kvalitative metoder

prosjektdeltakere

Tilknyttede resultater

They swiped happily ever after: Of Fairytales and Tablets.

Engen, Bård Ketil; Giæver, Tonje Hilde; Mifsud, Louise. 2017, OSLOMETIntervju

Collaborative Writing through iPad Sharing.

Engen, Bård Ketil; Giæver, Tonje Hilde. 2017, E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education. OSLOMETVitenskapelig foredrag

Collaborative Writing through iPad Sharing.

Engen, Bård Ketil; Giæver, Tonje Hilde; Mifsud, Louise. 2017, Association for the Advancement of Computing in Education. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

It ́s a Fairy Tale: Using Tablets for Creating Composite Texts in the Third Grade.

Engen, Bård Ketil; Giæver, Tonje Hilde; Mifsud, Louise. 2015, NERA 2015 - Marketisation and Differentiation in Education. OSLOMETVitenskapelig foredrag

Nettbrett som praksis – å tilpasse nettbrett for læring.

Engen, Bård Ketil; Giæver, Tonje Hilde; Mifsud, Louise. 2015, Cappelen Damm Akademisk. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel