Cristin-prosjekt-ID: 403456
Sist endret: 8. januar 2015, 14:28

Cristin-prosjekt-ID: 403456
Sist endret: 8. januar 2015, 14:28
Prosjekt

Skoleutvikling i møte mellom teori og praksis. Mapper og elevsamtaler som redskap i skoleutviklig.

prosjektleder

Tjalve Gjøstein Madsen
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Andre pedagogiske fag

Emneord

Læring • Elevsamtaler

Tidsramme

Avsluttet
Start: 1. august 2004 Slutt: 20. juni 2005

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Skoleutvikling i møte mellom teori og praksis. Mapper og elevsamtaler som redskap i skoleutviklig.

Sammendrag

Gjennom samarbeid med utvalgte lærere på to grunnskoler i Bergen utvikles kunnskap om mapper og elevsamtaler som bidrag til tilpasset opplæring og skoleutvikling.

Vitenskapelig sammendrag

Gjennom samarbeid med utvalgte lærere på to grunnskoler i Bergen utvikles kunnskap om mapper og elevsamtaler som bidrag til tilpasset opplæring og skoleutvikling.

prosjektdeltakere

prosjektleder

Tjalve Gjøstein Madsen

  • Tilknyttet:
    Prosjektleder
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Synnøve Hove

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 2 av 2