Cristin-prosjekt-ID: 404131
Sist endret: 29. november 2013, 15:27

Cristin-prosjekt-ID: 404131
Sist endret: 29. november 2013, 15:27
Prosjekt

En vurdering av om innføringen av L97 har ført til at skoler har utvikleten inkluderende praksis; faglig, sosialt og kulturelt

prosjektleder

Kjell Skogen
ved Universitetet i Oslo ved Universitetet i Oslo

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

  • Universitetet i Oslo ved Universitetet i Oslo

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Pedagogiske fag

Tidsramme

Avsluttet
Start: 1. januar 2000 Slutt: 31. desember 2002

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

En vurdering av om innføringen av L97 har ført til at skoler har utvikleten inkluderende praksis; faglig, sosialt og kulturelt

prosjektdeltakere

prosjektleder

Kjell Skogen

  • Tilknyttet:
    Prosjektleder
    ved Universitetet i Oslo ved Universitetet i Oslo

Marit Strømstad

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for folkehelse- og idrettsvitenskap ved Høgskolen i Innlandet

Kari Nes

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet
1 - 3 av 3

Resultater Resultater

Inkluderende skole ? hva er det?

Strømstad, Marit. 2004, Universitetsforlaget. Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Styringsdokumenter og inkludering: Dokumentanalyse.

Strømstad, Marit; Nes, Kari; Skogen, Kjell. 2004, HINN, UIORapport
1 - 2 av 2