Cristin-prosjekt-ID: 404476
Sist endret: 3. desember 2013 22:04
Cristin-prosjekt-ID: 404476
Sist endret: 3. desember 2013 22:04
Prosjekt

En analyse av myndiggjøring, konfliktstruktur og læring i skolens lederteam. Empirisk undersøkelse av læring og teamkompetanse i ledergrupper i norsk skole

prosjektleder

Kjell B. Hjertø
ved Institutt for organisasjon, ledelse, styring ved Høgskolen i Innlandet

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

  • Høgskolen i Innlandet

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Offentlig og privat administrasjon

Tidsramme

Avsluttet
Start: 1. januar 2009 Slutt: 31. desember 2010

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

En analyse av myndiggjøring, konfliktstruktur og læring i skolens lederteam. Empirisk undersøkelse av læring og teamkompetanse i ledergrupper i norsk skole

Sammendrag

Empirisk undersøkelse av læring og teamkompetanse i ledergrupper i norsk skole

Vitenskapelig sammendrag

Empirisk undersøkelse av læring og teamkompetanse i ledergrupper i norsk skole

prosjektdeltakere

prosjektleder
Aktiv cristin-person

Kjell B. Hjertø

  • Tilknyttet:
    Prosjektleder
    ved Institutt for organisasjon, ledelse, styring ved Høgskolen i Innlandet

Jan Merok Paulsen

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Senter for praksisrettet utdanningsforskning ved Høgskolen i Innlandet
1 - 2 av 2

Resultater Resultater

The Relationship between empowerment, Intragroup Conflict and Learning in School management Teams.

Paulsen, Jan Merok; Paulsen, Jan Merok; Hjertø, Kjell Brynjulf. 2009, 2009 Academy of Management Annual Meeting. HINN, BIVitenskapelig foredrag
1 - 1 av 1