Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-prosjekt-ID:
414858
Sist endret:
4. desember 2013, 13:13
Historikk
Cristin-prosjekt-ID:
414858
Sist endret:
4. desember 2013, 13:13
Prosjekt
Helhetlig innovasjon i læring (HIL)
prosjektleder
prosjektleder
Gry Anette Tuset
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet
prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Pedagogiske fag
Tidsramme
Tidsramme
Avsluttet
Start:
1. september 2004
Slutt:
1. september 2005
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Helhetlig innovasjon i læring (HIL)
Sammendrag
1: Bruk av IKT som integrert del av fag og praksisopplæringa Me ønskjer å oppretta felles læringstiltak for studentar, faglærarar og praksislærarar innafor IKT. Desse må vera kontekstuelt forankra i faglege opplegg. 2: Integrering av fag og praksis Me ønskjer å vidareutvikle studiet slik at den faglege verksemda naturleg vert lagt i tilknyting til praksis. av fagundervisninga vert lagt om frå frontalundervisning til meir problembasert og praksisnære arbeidsformar med aktiv bruk av IKT. 3: Tverrfaglege arbeid Me ønskjer å utvikle allmennlærarutdanninga slik at tverrfaglege tema vert eit sentralt prinsipp i studiet. ein naturleg del av læringsaktiviteten utvikla ein tverrfagleg hovudoppgåve som går over 2 år. 4: Fagleg og pedagogisk utvikling (FOU) og etterutdanning som del av det integrerte opplegget Me ønskjer å ha fokus på fagleg og pedagogisk utvikling og etterutdanning som ein integrert del av det faglege opplegget. Me ønskjer å utnytte kvarandre sine kompetanseområde og arenaer. Vurdera å knyta HIL til andre prosjekt t.d. Stord kommune sitt oppvekstprosjekt
Vis
fullstendig beskrivelse
Vitenskapelig sammendrag
1: Bruk av IKT som integrert del av fag og praksisopplæringa Me ønskjer å oppretta felles læringstiltak for studentar, faglærarar og praksislærarar innafor IKT. Desse må vera kontekstuelt forankra i faglege opplegg. 2: Integrering av fag og praksis Me ønskjer å vidareutvikle studiet slik at den faglege verksemda naturleg vert lagt i tilknyting til praksis. av fagundervisninga vert lagt om frå frontalundervisning til meir problembasert og praksisnære arbeidsformar med aktiv bruk av IKT. 3: Tverrfaglege arbeid Me ønskjer å utvikle allmennlærarutdanninga slik at tverrfaglege tema vert eit sentralt prinsipp i studiet. ein naturleg del av læringsaktiviteten utvikla ein tverrfagleg hovudoppgåve som går over 2 år. 4: Fagleg og pedagogisk utvikling (FOU) og etterutdanning som del av det integrerte opplegget Me ønskjer å ha fokus på fagleg og pedagogisk utvikling og etterutdanning som ein integrert del av det faglege opplegget. Me ønskjer å utnytte kvarandre sine kompetanseområde og arenaer. Vurdera å knyta HIL til andre prosjekt t.d. Stord kommune sitt oppvekstprosjekt
Vis
fullstendig beskrivelse
prosjektdeltakere
prosjektdeltakere
prosjektleder
Gry Anette Tuset
Prosjektleder
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
1
av
1