Prosjektet tek sikte på å undersøkje kva for stilling RLE-faget har i skolen og korleis det vert oppfatta og vurdert av elevar, foreldre eller føresette og av lærarane. Vi vil både observere undervisningspraksis og intervjue elevar, lærarar, føresette og foreldre. Vi ønskjer både å få innblikk i korleis RLE-faget vert drive (talet på timar, kva og korleis ein underviser o.l.), kva for oppfatningar som finst om faget og å kome fram til korleis vi kan utvikle det vidare i eit samarbeid mellom grunnskolar og lærarutdanningsinstitusjonar. Sluttmålet er såleis tre-delt: 1. å få fram god informasjon om faget sin plass og rolle i skulen i dag og oppfatningar av faget, 2. finne kva for sider ein kan utvikle betre og 3. kunne bruke resultata av undersøking til å styrkje samvirket mellom grunnskole og lærarutdanning i dette faget - og på denne måten skape ei betre lærarutdanning (GLU).