Cristin-prosjekt-ID: 572450
Sist endret: 9. mars 2021, 16:12

Cristin-prosjekt-ID: 572450
Sist endret: 9. mars 2021, 16:12
Prosjekt

SUM: Coherence through inquiry based mathematics teaching

prosjektleder

Per Øystein Haavold
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning ved UiT Norges arktiske universitet

Finansiering

  • Norges forskningsråd
    Prosjektkode: 270764

Kontaktinformasjon

Sted
Per Øystein Haavold

Tidsramme

Avsluttet
Start: 1. mai 2017 Slutt: 30. april 2021

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

SUM: Coherence through inquiry based mathematics teaching

prosjektdeltakere

prosjektleder

Per Øystein Haavold

  • Tilknyttet:
    Prosjektleder
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Jan Nyquist Roksvold

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Monica Volden

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Geir Olaf Pettersen

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Aktiv cristin-person

Ida Friestad Pedersen

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for teknologi og sikkerhet ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »

Resultater Resultater

Impediments to mathematical creativity: Fixation and flexibility in proof validation .

Haavold, Per Øystein. 2020, The Mathematics Enthusiast. UITVitenskapelig artikkel
1 - 1 av 1