Bakgrunn
«TPS i Vest»-arbeidsgruppa vart oppretta i 2014 for å kartlegge eksisterande tverrprofesjonelt samarbeid (TPS) hjå utdanningsinstitusjonane i UH-nett Vest, samt utvikle modell for nettbasert TPS på tvers av utdanningar. Gruppa har erfaring med ulike arenaer for TPS; campusbasert, på arbeidsplassen og simulert samt erfaring med å rettleie tverrprofesjonelle studentgrupper på nett.
Føremålet med studien er å studere mogelegheiter og utfordringar for studentar og fasilitatorar i høve kommunikasjon og læring når alle møter med tverrprofesjonelle studentgrupper er nettbaserte.
Forskingsspørsmål
1. Korleis kan ein nettbasert kontekst gjere det mogeleg for studentar å få tverrprofesjonelle samhandling, refleksjon og læring?
2. Korleis verker dei nettbaserte løysingane inn på gruppeprosessane?
3. Korleis påverkar den nettbaserte konteksten fasiliteringa av gruppeprosessar?
4. Korleis utviklar fasilitatorane rollene sine i ein kontekst med både tverrfaglige studentgrupper, der det berre er bruk av digital kommunikasjon?
Personvernombudet for forskning, NSD - Norsk senter for forskningsdata AS, ref.nr.: 54094 anbefaler prosjektet
Title
Online inter professional education: opportunities and challenges in learning and facilitation
Background
The "TPS i Vest" Workgroup was established in 2014 to map out existing inter professional education (IPE) in UH-nett Vest and to develop a model for online IPE. The members of the group are experienced facilitators from different arenas for IPE; campus based, workplace based, simulated and online based.
The purpose of the research project is to study possibilities and challenges for students and facilitators according to communication and learning when all IPE meetings are online.
Research Questions
1. How can an online context make it possible for students to realize inter professional interaction, reflection and learning?
2. How do the online context influence the students?
3. How do the online context influence the facilitators?
4. How do the facilitators develop their roles to the context with interdisciplinary student groups and only digital communication?
The Ombudsman for Research, NSD - Norwegian Center for Research Data AS, Ref.no: 54094 recommends the project