Cristin-prosjekt-ID: 640564
Sist endret: 19. mai 2020, 14:04

Cristin-prosjekt-ID: 640564
Sist endret: 19. mai 2020, 14:04
Prosjekt

Kartlegging og forbetring eksamensteknikkar blant studentane

prosjektleder

Marcin Andrzej Fojcik
ved Høgskulen på Vestlandet

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

  • Høgskulen på Vestlandet

Kontaktinformasjon

Sted
Marcin Fojcik

Tidsramme

Avsluttet
Start: 5. november 2018 Slutt: 5. juli 2020

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kartlegging og forbetring eksamensteknikkar blant studentane

prosjektdeltakere

prosjektleder

Marcin Andrzej Fojcik

  • Tilknyttet:
    Prosjektleder
    ved Høgskulen på Vestlandet

Martyna Katarzyna Fojcik

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Høgskulen på Vestlandet
Aktiv cristin-person

June Audsdotter Stafsnes

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Høgskulen på Vestlandet

Bjarte Pollen

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 4 av 4

Resultater Resultater

STUDENTS’ AND TEACHERS” VIEW ON SCHOOL-DEPENDENT FACTORS THAT AFFECT STUDENTS’ ASSESSMENT PERFORMANCE .

Fojcik, Marcin; Fojcik, Martyna Katarzyna; Stafsnes, June Audsdotter; Pollen, Bjarte. 2020, Education Applications & Developments. HVLVitenskapelig artikkel

Identification of school depended factors which can affect students' perfromance on assessmets.

Fojcik, Marcin; Fojcik, Martyna Katarzyna. 2019, International Conference on Education and New Developments (END). HVLVitenskapelig foredrag

Identification of school depended factors, which can affect students’ performance on assessments.

Fojcik, Marcin; Fojcik, Martyna Katarzyna; Stafsnes, June Audsdotter; Pollen, Bjarte. 2019, inScience Press. HVLRapport

Studentar og eksamensvurderingar: ein identifikasjonsstudie av kva faktorar som påverkar studentar sine presentasjonar på eksamen.

Fojcik, Marcin; Fojcik, Martyna Katarzyna; Stafsnes, June Audsdotter; Pollen, Bjarte. 2019, HVLRapport

Studentar og eksamensvurderingar: erfaringar frå forelesarar og studentar .

Fojcik, Marcin. 2019, MNT 2019. HVLVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 5