Cristin-prosjekt-ID: 685900
Sist endret: 17. november 2019 13:24

Cristin-prosjekt-ID: 685900
Sist endret: 17. november 2019 13:24
Prosjekt

The Effective Stuttering Treatment Project

prosjektleder

Kari-Anne Bottegård Næss
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

  • Universitetet i Oslo

Finansiering

  • TotalbudsjettNOK 15.000.000
  • Norges forskningsråd
    Prosjektkode: 260567

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Spesialpedagogikk

Emneord

Kommunikasjon • Stamming

HRCS-helsekategori

  • Andre

Kontaktinformasjon

Telefon
+47 92240741
Sted
Kari-Anne Bottegård Næss

Tidsramme

Aktivt
Start: 1. januar 2018 Slutt: 30. juni 2023

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Effective Stuttering Treatment Project

Tittel

The Effective Stuttering Treatment-Project (EST)

prosjektdeltakere

prosjektleder

Kari-Anne Bottegård Næss

  • Tilknyttet:
    Prosjektleder
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Høgskulen på Vestlandet

Charles Hulme

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

Elaina Kefalianos

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved University of Melbourne

Melanie Kirmess

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

Elisabeth Holm Hansen

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Ledelsen, Universitetet i Sørøst-Norge ved Universitetet i Sørøst-Norge
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »

Resultater Resultater

Stammebehandling av barnehagebarn: norske logopeders praksis. Opprinnelig publisert i Norsk Tidsskrift for Logopedi 2/19 - republisert med tillatelse fra Logopeden.

Guttormsen, Linn Stokke; Næss, Kari-Anne Bottegaard; Ane Hestmann, Melle; Hoff, Karoline. 2019, utdanningsforskning.no. UIO, STATPEDPopulærvitenskapelig artikkel

Manglende retningslinjer ved permisjoner kan gi kvinnefrafall i akademia.

Næss, Kari-Anne Bottegaard; Melby-Lervåg, Monica. 2019, Forskning.no. UIOKronikk

An update from the RCT-course (blog post).

Næss, Kari-Anne Bottegaard. 2019, UIONettsider (opplysningsmateriale)

Mener kvinnelige forskere i foreldrepermisjon må få vikar .

Næss, Kari-Anne Bottegaard. 2019, UIOIntervju
1 - 5 av 23 | Neste | Siste »