Cristin-resultat-ID: 1022291
Sist endret: 31. mai 2017, 08:28
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2013

Improving Practice on Demand in Schools

Bidragsytere:
  • Øystein Lund og
  • Jarle Sjøvoll

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetet i Nordland

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2013
Antall sider: 153
ISBN: 9788273147080

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Improving Practice on Demand in Schools

Bidragsytere

Øystein Lund

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Nord universitet

Jarle Normann Sjøvoll

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jarle Sjøvoll
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Observer or participant. A study of teacher`s use of web-based guidance.

Lund, Øystein. 2013, UIT, NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Analyzing problem explication, and a model for developing categories for understanding the counselling process.

Lund, Øystein; Sjøvoll, Jarle Normann. 2013, UIT, NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Online counseling for teachers via internet forum. A comparative study between norwegian and german users.

Rahm, Tobias; Lund, Øystein. 2013, UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Knowledge building , personal support and problem solving. Web-based counseling in practice.

Lund, Øystein; Sjøvoll, Jarle Normann. 2013, UIT, NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »