Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1038305
Sist endret:
25. oktober 2016, 14:35
NVI-rapporteringsår:
2013
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2013
Frame Analysis in Science Education: A Classroom Activity for Promoting Media Literacy and Learning about Genetic Causation
Rebecca Bruu Carver
Eline Fatima Wiese
og
Jarle Breivik
Tidsskrift
Tidsskrift
International Journal of Science Education
ISSN 0950-0693
e-ISSN 1464-5289
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2013
Publisert online: 2013
Trykket: 2014
Volum: 4
Hefte: 3
Sider: 211 - 239
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/21548455.2013.797128
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85035011534
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Frame Analysis in Science Education: A Classroom Activity for Promoting Media Literacy and Learning about Genetic Causation
Bidragsytere
Bidragsytere
Rebecca Bruu Carver
Forfatter
ved Atferdsvitenskap: Biopsykososial atferdsforskning ved Universitetet i Oslo
Eline Wiese
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Eline Fatima Wiese
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanninger og språk ved Høgskolen i Østfold
Jarle Breivik
Forfatter
ved Atferdsvitenskap: Biopsykososial atferdsforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3