Cristin-resultat-ID: 1038305
Sist endret: 25. oktober 2016, 14:35
NVI-rapporteringsår: 2013
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2013

Frame Analysis in Science Education: A Classroom Activity for Promoting Media Literacy and Learning about Genetic Causation

Bidragsytere:
  • Rebecca Bruu Carver
  • Eline Fatima Wiese og
  • Jarle Breivik

Tidsskrift

International Journal of Science Education
ISSN 0950-0693
e-ISSN 1464-5289
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2013
Publisert online: 2013
Trykket: 2014
Volum: 4
Hefte: 3
Sider: 211 - 239

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85035011534

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Frame Analysis in Science Education: A Classroom Activity for Promoting Media Literacy and Learning about Genetic Causation

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Rebecca Bruu Carver

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Atferdsvitenskap: Biopsykososial atferdsforskning ved Universitetet i Oslo

Eline Wiese

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Eline Fatima Wiese
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanninger og språk ved Høgskolen i Østfold

Jarle Breivik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Atferdsvitenskap: Biopsykososial atferdsforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3