Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1056294
Sist endret:
9. oktober 2013, 09:28
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2009
Hvordan kan situasjonsbestemt ledelse bidra til god klasseledelse på småskoletrinnet?
Kristin Elisabeth Søby
Bok
Bok
Skolen og elevenes forutsetninger Om tilpasset opplæring i pedagogisk praksis og forskning
ISBN:
978-82-7518-168-6
Utgiver
Oplandske Bokforlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2009
Sider: 59 - 74
ISBN:
978-82-7518-168-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-7518-168-6
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Hvordan kan situasjonsbestemt ledelse bidra til god klasseledelse på småskoletrinnet?
Bidragsytere
Bidragsytere
Kristin Elisabeth Søby
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Skolen og elevenes forutsetninger Om tilpasset opplæring i pedagogisk praksis og forskning.
Nordahl, Thomas; Dobson, Stephen. 2009, Oplandske Bokforlag. HINN
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1