Cristin-resultat-ID: 1056294
Sist endret: 9. oktober 2013, 09:28
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2009

Hvordan kan situasjonsbestemt ledelse bidra til god klasseledelse på småskoletrinnet?

Bidragsytere:
  • Kristin Elisabeth Søby

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2009
Sider: 59 - 74
ISBN:
  • 978-82-7518-168-6

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hvordan kan situasjonsbestemt ledelse bidra til god klasseledelse på småskoletrinnet?

Bidragsytere

Kristin Elisabeth Søby

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Skolen og elevenes forutsetninger Om tilpasset opplæring i pedagogisk praksis og forskning.

Nordahl, Thomas; Dobson, Stephen. 2009, Oplandske Bokforlag. HINNVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1