Cristin-resultat-ID: 1168214
Sist endret: 3. februar 2015, 11:36
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Can HCI Education Benefit From Design Thinking?

Bidragsytere:
  • Amela Karahasanovic og
  • Alma Leora Culén

Bok

Innovation in HCI: what can we learn from design thinking?
ISBN:
  • 978-82-7368-407-3

Utgiver

IFI

Serie

Conference proceedings (Universitetet i Oslo. Institutt for informatikk)
ISSN 0806-3036
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Volum: 442
Hefte: 1
Sider: 19 - 22
ISBN:
  • 978-82-7368-407-3

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Can HCI Education Benefit From Design Thinking?

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Amela Karahasanovic

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Sustainable Communication Technologies ved SINTEF AS
Aktiv cristin-person

Alma Leora Culén

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Forskningsgruppen for design av informasjonssystemer ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Innovation in HCI: what can we learn from design thinking?

Culén, Alma Leora; Følstad, Asbjørn. 2014, SINTEF, UIORapport
1 - 1 av 1