Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1171984
Sist endret:
30. oktober 2017 11:05
NVI-rapporteringsår:
2014
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2016
Preschool teachers' approaches to science: a comparison of a Chinese and a Norwegian kindergarten
Anne S Ekrene Hammer
og
Min He
Tidsskrift
Tidsskrift
European Early Childhood Education Research Journal
ISSN 1350-293X
e-ISSN 1752-1807
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2016
Publisert online: 2014
Trykket: 2016
Volum: 24
Hefte: 3
Sider: 450 - 464
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/1350293X.2014.970850
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-84908321050
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Preschool teachers' approaches to science: a comparison of a Chinese and a Norwegian kindergarten
Bidragsytere
Bidragsytere
Anne Synnøve Ekrene Hammer
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anne S Ekrene Hammer
Forfatter
ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet
Min He
Forfatter
ved East China Normal University Shanghai
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
China - Norway project - Research and educational collaboration within Higher Educational Institutions (HEI)
Åsta Birkeland + 16 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
88 resultater
Avsluttet prosjekt
Preschool teachers' approaches to science in Norwegian and Chinese kindergarten.
Anne Synnøve Ekrene Hammer + 1 deltaker
Høgskulen på Vestlandet
12 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
2
av
2