Cristin-resultat-ID: 1171984
Sist endret: 30. oktober 2017 11:05
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2016

Preschool teachers' approaches to science: a comparison of a Chinese and a Norwegian kindergarten

Bidragsytere:
  • Anne S Ekrene Hammer og
  • Min He

Tidsskrift

European Early Childhood Education Research Journal
ISSN 1350-293X
e-ISSN 1752-1807
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2016
Publisert online: 2014
Trykket: 2016
Volum: 24
Hefte: 3
Sider: 450 - 464

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-84908321050

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Preschool teachers' approaches to science: a comparison of a Chinese and a Norwegian kindergarten

Bidragsytere

Anne Synnøve Ekrene Hammer

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anne S Ekrene Hammer
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet

Min He

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved East China Normal University Shanghai
1 - 2 av 2