Cristin-resultat-ID: 1180085
Sist endret: 10. desember 2014, 12:06
NVI-rapporteringsår: 2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015

The absent recognition of heteronomous arts education

Bidragsytere:
  • Bjørn K. Rasmussen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Sider: 122 - 129
ISBN:
  • 9780415839211

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The absent recognition of heteronomous arts education

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Bjørn Konrad Rasmussen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Bjørn K. Rasmussen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunst- og medievitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

The Routledge international handbook of the arts and education.

Fleming, Mike; Bresler, Liora; O'Toole, John. 2015, Routledge. AUSTRALIA, UoIaU, STORBRITANVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1