Cristin-resultat-ID: 1222337
Sist endret: 16. februar 2015, 11:56
Resultat
Faglig foredrag
2015

Kundereiser - vi dissekerer FINN.no's tjenester og produkter

Bidragsytere:
  • Ragnhild Halvorsrud og
  • Ida Maria Haugstveit

Presentasjon

Navn på arrangementet: Fagarrangement - FINNurlige dager
Sted: Oslo
Dato fra: 15. januar 2015
Dato til: 15. januar 2015

Arrangør:

Arrangørnavn: FINN.no

Om resultatet

Faglig foredrag
Publiseringsår: 2015

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kundereiser - vi dissekerer FINN.no's tjenester og produkter

Sammendrag

Hvordan kan et tjenesteperspektiv gjøre brukeropplevelsen bedre, og hvordan konkretiserer man tjenester? Kundereiser og touchpoints er i vinden som aldri før, men ender dessverre ofte som fluffy beskrivelser som er frikoblet fra bedriftens virkelighet og de systemene man må forholde seg til. Vi gir deg en verktøykassa til prosjektet VISUAL, med rammeverk, visualiseringer og metoder som passer for alle i teamet, og som gjør det enklere å se helheten i en kundereise – på tvers av touchpoints. Vi viser deg hvordan du kan beskrive FINN's tjenester og produkter ved hjelp av symboler og diagrammer, samt sjekke om dette stemmer med virkeligheten, altså kundens opplevelse.

Bidragsytere

Ragnhild Halvorsrud

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Software and Service Innovation ved SINTEF AS
Inaktiv cristin-person

Ida Maria Haugstveit

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Software and Service Innovation ved SINTEF AS
1 - 2 av 2